آشنایی با بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

آمار زیاد انجام عمل بینی در ایران باعث می شود افراد به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی در تهران باشند. این آمار آنقدر در ایران زیاد است که رتبه سوم جهان را در این زمینه کسب کرده است. کشور ایران دارای بهترین جراحان بینی استخوانی در تهران است که همین مسئله باعث می شود افراد زیادی از کشور های دیگر به کشور ما بیایند تا توسط بهترین دکتر های جراح عمل بینی در تهران ویزیت شوند و عمل زیبایی را برای بینی خود انجام دهند. در ادامه این نوشته قصد داریم تا بیشتر در رابطه با بهترین جراح بینی استخوانی در تهران صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

دلیل آمار بالای عمل جراحی در ایران

در کشور ایران به ازای هر چهار نفر یک نفر بینی خود را عمل کرده است و همین باعث شده بهترین جراح بینی استخوانی در تهران را داشته باشیم. نژاد ما ایرانی ها این گونه است که بینی های بزرگی نسبت به اجزای صورت مان داریم که همین موضوع باعث ناهماهنگی میان اجزای صورت و در نتیجه نارضایتی بسیاری از افراد اعم از زن و مرد شده است.

آقای اکبر اعتمادی چنین می گوید: البته فقط ما ایرانی ها نیستیم که از بینی های نامتناسبی برخورداریم بلکه کشور های حوزه خلیج فارس و کشور های همسایه مانند عراق و افغانستان و کشور های عربی نیز دارای همچین بینی هایی هستند. در هر نژادی این گونه مشکلات دیده می شود. مثلا مردمان جنوب شرق آسیا از دماغ هایی متناسب برخوردارند اما حالت چشم هایشان زیبا نیست در نتیجه در این کشور ها عمل پلک چشم بیشتر دیده می شود از دلایل دیگر انجام عمل بینی توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران، می تواند مشکلات شکستگی و یا پولیپ بینی باشد که باعث مشکلات تنفسی و مشکلاتی به هنگام خواب می شوند. این نکته قابل ذکر است که اقای دکتر اکبر اعتمادی بهترین جراح بینی عروسکی در تهران نیز می باشد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه بینی عروسکی اطلاعات بیشتر و تخصصی در این زمینه به دست آورید.

بررسی بینی استخوانی

همچنین این موارد می تواند باعث تنگی نفس در ارتفاعات و همچنین خر و پف کردن در خواب و اذیت و آزار دیگران به هنگام خواب شود. پس مراجعان برای برطرف کردن این مشکلات به بهترین جراح بینی استخوانی شکسته در تهران مراجعه کرده و عمل بینی خود را انجام می دهند. از دلایل دیگر انجام عمل بینی، وجود اختلالات روانی و مشکلات روانی در فرد و نارضایتی غیر معقولانه از صورت خود است.

بنا به دیدگاه دکتر متخصص لابد شما هم در اطرافتان افرادی را دیده اید که به صورت عجیبی از صورت و ظاهر خود ناراضی هستند و اعتماد به نفس بسیار پایینی دارند که این گونه بیماران با مراجعه به بهترین جراح های بینی استخوانی در تهران، توسط آن ها متقاعد می شوند که نیازی به عمل بینی نداشته و از بینی زیبا و مناسبی برخوردار هستند. اولین قدم در انجام عمل بینی تحقیق برای پیدا کردن پزشک متخصص است. زیرا اگر دکتر مربوطه از مهارت کافی برخوردار نباشد عوارض جبران ناپذیری برای بیمار به همراه دارد.

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران کسانی هستند که هم از نظر تحصیلات دانشگاهی و هم از نظر تجربه از دیگر دکتر ها سر تر باشند. لازم است بدانید که بهترین جراحان بینی استخوانی در تهران همواره مدرک تحصیلی خود را بر دیوار مطب شان نصب می کنند که شما می توانید از طریق خواندن آن اطلاعاتی در مورد میزان تحصیلات جراح تان به دست آورید.  به طور کلی سه دسته از دکتر ها می توانند عمل بینی استخوانی را به بهترین شیوه انجام دهند. متخصص های گوش و حلق و بینی که پس از گذراندن تحصیلات پزشک عمومی خود، به مدت چهار سال به تحصیل در تخصص خود نیز می پردازند. فوق تخصص پلاستیک زیبایی و ترمیمی، پس از گذراندن تحصیلات پزشکی عمومی خود، به مدت چهار سال تحصیلات خود را برای دریافت تخصص ادامه می دهد. پس از آن به مدت سه سال برای دریافت مدرک فوق تخصصی خود درس می خواند. جراحان فک و صورت نیز باید مدرک دندان پزشکی عمومی خود را در کرده و به مدت چهار سال در دانشگاه تحصیلات خود را ادامه دهند تا بتوانند تخصص خود را در این زمینه دریافت کنند.

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران کیست؟

بهترین دکتر جراح بینی استخوانی در تهران، باید ویژگی هایی خاص داشته باشند تا مراجعان بدون نگرانی و دلهره بتوانند ظاهر خود را به دست آنان بسپارند. در ادامه به مشخصات بهترین جراح بینی استخوانی در تهران می پردازیم.

  1. جراح باید از تحصیلات و آموزش کافی برخوردار باشد. برای عمل بینی خود به جراحانی مراجعه کنید که برای انجام دادن آن عمل دوره دیده اند و تخصص کسب کرده اند. پس داشتن مدرک معتبر دانشگاهی لازم می باشد.
  2. پزشک جراح باید تجربه و مهارت کافی در زمینه عمل جراحی بینی بانوان و آقایان را داشته باشد. برای عمل بینی به دکتر هایی مراجعه کنید که انجام دادن این عمل برایشان عادی شده باشد و مراجعان زیادی برای عمل جراحی بینی به آنها مراجعه کرده باشند. این گونه این دکتر ها تجربه زیادی کسب کرده و با مهارت بیشتری عمل بینی استخوانی را انجام می دهند. هر چند با توجه به آمار زیاد عمل بینی کمتر دکتری پیدا می شود که تجربه کافی را در این زمینه نداشته باشد.
  3. برای انتخاب کردن بهترین جراح بینی استخوانی در تهران باید حتما رزومه کاری وی را مطالعه کنید و گالری تصاویر عمل های زیبایی که انجام داده است را مشاهده کنید تا به ماهر بودن یا نبودن دکتر مربوطه پی ببرید.
  4. پزشک برتر کسی است که بیشتر و بهتر به حرف ها و نظرات مراجعان خود توجه می کند و شنونده خوبی است. در انجام جراحی بینی هیچ عجله ای نمی کند. همچنین یک جلسه مشاوره می تواند بسیار کارساز باشد.
  5. برای اطلاع یافتن از میزان مهارت دکتر مربوطه فقط کافی ست به تعداد مراجعه کننده ها و نظر مراجعه کننده های قبلی او توجه کنید. حتما در مورد کار دکتر مربوطه از مراجعان قبلی او سوال کنید.اقدامات جراحی بینی استخوانی

بررسی بینی های استخوانی

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران، ابتدا باید بینی شما را به دقت مورد بررسی قرار دهد تا بتواند آن را به بهترین شکل مهم جراحی کند. بینی های استخوانی مشخصات و ویژگی های مخصوص خود را دارند که در   ادامه به آنها می پردازیم.

  1. داشتن برآمدگی و قوز روی سطح بینی. این نوع افراد روی سطح بینی خود دارای برآمدگی هایی هستند. از علت های به وجود آمدن برآمدگی روی بینی می تواند ارثی باشد یعنی شکل بینی شبیه به شکل بینی پدر یا مادر باشد. علت دیگر می تواند عوامل محیطی باشد مثلا عینکی بودن فرد، شکستگی بینی در اثر تصادف و یا ضربه دیدن در ورزش می تواند علت به وجود آمدن آن برآمدگی ها باشد.
  2. این بینی ها پوست نازکی دارند برخلاف بینی های گوشتی که پوست ضخیمی دارند. عمل کردن این نوع بینی های می تواند چالش بزرگی برای جراح باشد زیرا پوست نازک بعد از جراحی کوچک ترین مشکل را به وضوح نشان می دهد و این نوع بینی ها بسیار حساس هستند. اما نکته مثبت در این بینی ها آن است که خود ترمیم پیدا می کنند و ورم و تورم در این نوع بینی ها خیلی کم اتفاق می افتد و اگر هم اتفاق بیفتد خیلی زود ترمیم پیدا می کنند. همچنین جای بخیه ها در این نوع پوست خیلی معلوم نیست.

روش های انجام عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران به روش های گوناگونی انجام می شود. این روش های به صورت بسته و به صورت باز انجام می شوند که انتخاب کردن هر یک از این روش های مزایا و معایت خود را دارد و بهترین جراحان بینی استخوانی در تهران بسته به نوع بینی فرد و انتظارات مراجعه کننده از عمل بینی خود، این روش ها را انتخاب می کنند.

  • عمل بینی به روش بسته

در این نوع روش جراحان تیغه بینی و پوست روی پل بینی را نمی شکافند. بلکه شکاف ها تنها در نواحی داخلی بینی و سوراخ های داخلی انجام می شود. این روش برای بینی هایی به کار می رود که ایرادات جزئی دارند و نیازی به جراحی به سبک باز ندارند. مزیت این روش آن است که شکاف های زیادی روی سطح بیرونی بینی انجام نمی شود و تورم و خونریزی آن بسیار کمتر از روش باز است و همچنین انجام دادن این عمل وقت زیادی را صرف نمی کند. اما از معایب این روش آن است که جراح نمی تواند به تمامی جاهای بینی دسترسی داشته باشد مخصوصا برای اصلاح نوک بینی این روش اصلا توصیه نمی شود.

  • عمل بینی به روش باز

بهترین جراحان بینی استخوانی در تهران اکثرا از این روش برای عمل کردن بینی مراجعین خود استفاده می کنند. در این روش جراح تیغه بینی و حفره های داخلی بینی را به طور کامل شکاف داده و به تمامی قسمت های بینی دسترسی دارد. همچنین این روش برای کسانی که می خواهند نوک بینی شان را اصلاح کنند انجام داده می شود. از مزیت های این روش این است که جراح هر تغییراتی را که می خواهد، می تواند به صورت کامل روی بینی بیمار خود اعمال کند. اما از معایب این روش آن است که در این عمل بیمار مدت زمان بیشتری را در اتاق عمل می ماند و همچنین میزان کبودی ها و تورم و ورم در این روش بیشتر است.

مراحل جراحی بینی استخوانی

بهترین مدل های جراحی بینی استخوانی

خوشبختانه بینی های استخوانی از آن بینی های هستند که به راحتی توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران، جراحی می شوند. یعنی جراحی کردن این نوع بینی ها بسیار آسان است و همچنین نتیجه حاصل از عمل نیز بسیار رضایت بخش تر از عمل بینی از نوع گوشتی است. سه مدل رایج برای عمل بینی استخوانی وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  1. عمل بینی طبیعی : این نوع مدل عمل، بهترین مدل عمل بینی استخوانی است. زیرا در این مدل فقط نواقص بینی مانند قوز بینی، پهن بودن و بزرگ بودن پره ها، افتادگی بینی و پهن بودن پهنای بینی برطرف می شوند و تغییرات زیاد و افراطی در شکل طبیعی بینی ایجاد نمی شود. در این مدل اگر کسی بعد از عمل شما را ببیند در نگاه اول متوجه عمل زیبایی شما نمی شود مگر اینکه زیادی با دقت نگاه کند.

در این مدل سایز کلی بینی تا حدی کوچک می شود که با دیگر اجزای صورت در تناسب و هماهنگی باشد و از کوچک کردن بیش از اندازه آن خودداری می شود. در این نوع مدل عمل بینی، نوک بینی خیلی زیاد به طرف بالا برده نمی شود و تا حدی بالا می رود که افتادگی آن برطرف شود. همچنین نوک بینی بسیار کوچک و تیز نمی شود بلکه اندازه طبیعی خود را حفظ می کند. سوراخ های بینی تا حدی کوچک می شوند که مشکلی در تنفس شما به وجود نیاید و به صورت کاملا طبیعی سوراخ های بینی را متقارن سازی می کنند. زیرا در این مدل اهمیت خاصی به کارآمدی بینی بعد از عمل داده می شود.

همچنین در این روش قوس زیادی به پل بینی شما داده نمی شود تا از حس مصنوعی شدن عمل جلوگیری کند. سعی می شود تا حد امکان پل بینی صاف بماند. مدل طبیعی امروزه در بین بانوان و آقایان بسیار محبوب شده است. مخصوصا در میان آقایان. بهترین جراح بینی استخوانی مردانه در تهران، برای آقایان عمل بینی مدل طبیعی را انجام می دهند تا شمایل مردانه آن ها حفظ شود. بهترین جراح بینی استخوانی زنانه در تهران نیز، برای زنان این مدل را توصیه می کنند. زیرا این مدل زیبایی طبیعی زنان را حفظ و از مصنوعی شدن ان ها جلوگیری می کند.

  1. عمل بینی فانتزی  : این نوع مدل توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران، بیشتر برای خانم ها انجام می شود. در این نوع جراحی نوک بینی به میزان زیادی کوچک شده و حالت سربالایی پیدا می کند. روی پل بینی قوس زیادی ایجاد می شود و سوراخ های بینی به مقدار زیادی کوچک می شوند به گونه ای که می تواند بعدا مشکلات تنفسی برای فرد به وجود بیاورد.

در این مدل سایز بینی بسیار کوچک می شود. این مدل بیشتر برای بینی های استخوانی که پوست نازکی دارند و همچنین اجزای صورت ریز و صورت ریزی دارند بهتر جواب می دهد. همچنین نوک بینی نباید خیلی بالا برده شود وگرنه حالت خوکی پیدا کرده و زشت می شود. دکتری که این عمل را انجام می دهد باید جز بهترین جراح بینی های استخوانی در تهران باشد. وگرنه در آینده مشکلات تنفسی جدی برای بیمار پیش می آید.

  1. عمل بینی نیمه فانتزی : این مدل در بین مدل طبیعی و مدل فانتزی است. یعنی کسانی که این مدل را می پسندند که نه مدل طبیعی مدنظرشان است نه مدل فانتزی. این نوع مدل تقریبا ویژگی هر دو مدل گفته شده در بالا را دارد. در این مدل که توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران انجام می شود پل بینی قوس ملایمی پیدا میکند که در بین مدل بینی طبیعی و فانتزی قرار بگیرد. نوک بینی تا حد نسبتا زیادی کوچک شده و مقداری رو به بالا میرود. سایز بینی از بینی طبیعی کوچک تر شده اما نه زیاد کوچک. سوراخ های بینی نسبتا کوچک می شوند اما نه به اندازه بینی های فانتزی.

فیلم عمل بینی توسط دکتر اکبر اعتمادی بهترین دکتر بینی استخوانی در تهران

بهترین جراح بینی استخوانی در ایران

انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی همواره با چالش‌هایی همراه بوده، اما هنگامی که صحبت از جراحی بینی استخوانی به میان می‌آید، نام دکتر اکبر اعتمادی با افتخار بر زبان‌ها جاری است. دکتر اعتمادی نه تنها در تهران بلکه در کل ایران به عنوان یکی از برترین جراحان بینی استخوانی در تهران شناخته می‌شود.

  •  سابقه درخشان و تجربه بی‌نظیر

دکتر اعتمادی با بیش از ده سال تجربه در زمینه جراحی‌های زیبایی، به خصوص در حوزه بینی استخوانی، توانسته است خدماتی ممتاز و نتایجی قابل تحسین را ارائه دهد. ایشان با انجام بیش از 5000 عمل موفق، نه تنها تجربه‌ای گسترده کسب کرده‌اند بلکه توانسته‌اند رضایت مطلق بیماران خود را جلب کنند.

  •  تنوع در خدمات و رویکردهای جراحی

آقای دکتر اکبر اعتمادی، با تسلط بر انواع روش‌های جراحی بینی، اعم از عروسکی، جراحی بینی نیمه فانتزی، جراحی بینی فانتزی، جراحی بینی طبیعی و گوشتی، توانایی خود را در ارائه خدمات متنوع به نمایش گذاشته‌اند. این تنوع در خدمات به بیماران کمک می‌کند تا بر اساس نیازها و تمایلات شخصی خود، بهترین انتخاب را داشته باشند.

  • اعتمادسازی و شفافیت

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب جراح بینی، اعتماد به مهارت و تجربه جراح است. دکتر اعتمادی با ارائه سوابق عمل‌های موفق و گالری تصاویر بیماران قبلی، شفافیت را در اولویت قرار داده و به بیماران این امکان را می‌دهد که با دید بازتری نسبت به انتخاب خود تصمیم‌گیری کنند.

  • نتیجه‌گیری و اطمینان بیماران

با توجه به سوابق درخشان، تنوع در خدمات، اعتمادسازی موثر و میزان بالای رضایت‌مندی بیماران، دکتر اکبر اعتمادی به عنوان یکی از بهترین جراحان بینی استخوانی در ایران شناخته شده است. این اطمینانی است که بیماران می‌توانند با خیالی آسوده به ایشان اعتماد کنند و در مسیر زیبایی قدم بردارند.

میزان موفقیت جراحی بینی های استخوانی

میزان موفقیت جراحی بینی استخوانی بستگی به مهارت جراح شما و نوع پوست بینی شما دارد.  به طور کلی اگر عمل بینی توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران انجام شود می تواند نتیجه ای فوق العاده داشته باشد. در کل بینی های استخوانی نسبت به بینی های گوشتی نتیجه مناسب تری بعد از عمل را از خود نشان می دهند. همانگونه که قبلا اشاره شد اگر پوست مراجعه کننده ضخیم باشد عمل کردن آن ریسک مخصوص خودش را دارد و اگر بسیار نازک باشد می تواند تمامی عیب ها و نواقص بعد از عمل را در زیر خود نشان دهد.

پس اگر دارای پوست بیش از حد نازک یا بیش از حد ضخیم هستید حتما به دنبال یک جراح با مهارت و با تجربه بگردید. میزان موفقیت عمل بینی به پارامتر های زیادی بستگی دارد. نوع بینی شما، پوست بینی شما، انتظار شما از نتیجه عمل بینی، مدل انتخابی عمل، مهارت پزشک و تجربه و … همه این موارد نقش بخصوصی در میزان موفقیت عمل ایفا می کنند.

دکتر متخصص جراحی بینی استخوانی

مراحل جراحی بینی استخوانی از صفر تا صد

جراحی عمل بینی که توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران انجام می شود مراحل خاص خود را دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

مرحله اول : مورد بررسی و ارزیابی قرار دادن بینی : در قدم اول ابتدا جلسه مشاوره برای شما برگزار می شود. شما در این جلسه انتظارات و سلیقه های خود را با دکتر در میان می گذارید و عکس هایی از عمل های بینی که مورد قبول تان هستند را به او نشان می دهید. همچنین در این جلسه بینی شما از زاویه های مختلف بررسی قرار گرفته و عکسبرداری می شود تا در اتاق عمل از آنها استفاده شود. همچنین در این جلسه شما باید در مورد قیمت تمام شده عمل زیبایی خود اطلاعاتی کسب کنید. همچنین در این جلسه پزشک شما ممکن است آزمایشاتی برای شما بنویسد که لازم باشد شما قبل از عمل آن ها را انجام دهید.

مرحله دوم : در این مرحله آزمایشاتی را که پزشک برای تان در نظر گرفته است انجام می دهید و نتیجه را به دکتر مربوطه گزارش می کنید. همچنین در این مرحله باید به متخصص بیهوشی مراجعه کنید تا بیهوشی شما را در اتاق عمل انجام دهد. بعد از انجام این کار ها دکتر برای عمل شما وقت مشخصی را تعیین کرده و شما باید برای انجام عمل در روز موعود به بیمارستان مراجعه کنید.

مرحله سوم : بیهوشی در اتاق عمل: در بسیاری از موارد بهترین جراح بینی استخوانی در تهران از بیهو عمومی استفاده می کنند. زیرا این گونه بیماران استرس کمتری را تجربه کرده و دکتر نیز می تواند با خیال راحت جراحی خود را انجام دهد. این کار توسط متخصص بیهوشی انجام می شود.

مرحله چهارم : برش و شکاف در ناحیه مورد نظر: در این مرحله جراح بسته به روش جراحی بینی یعنی باز یا بسته بودن آن، به ایجاد شکاف در بینی می پردازد.

مرحله پنجم : ایجاد تغییرات لازم در بینی: در این مرحله تغییراتی که قبلا مشخص شده اند روی بینی اعمال می شوند. پره های بینی در صورت نیاز جمع می شوند و سوراخ ها کوچک می شوند. تغییرات نوک بینی انجام می شود و اگر بیمار قوز بینی دارد استخوان بینی تراش داده می شود. همچنین شکستگی بینی در این مرحله به خوبی قابل اصلاح است.

مرحله ششم : برگرداندن پوست بینی روی بینی. اگر عمل به روش بسته انجام شده باشد پوست روی بینی برداشته نشده است پس نیازی به این کار نیست. اما در روش باز پوست روی بینی برداشته می شود و در این مرحله پوست روی بینی کشیده می شود.

مرحله هفتم : بخیه زدن شکاف ها و برش هایی که ایجاد شده: در این مرحله با استفاده از بخیه های جذبی یا معمولی، برش ها بخیه زده می شوند.

مرحله هشتم : قرار دادن تامپون در بینی و گچ گرفتن آن: در این مرحله تامپون هایی توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران، در سوراخ های بینی قرار داده می شود تا شکل مجرا ها و پره های بینی ثابت شود. این تامپون ها سه تا یک هفته در بینی باقی می مانند. بعد از آن روی بینی گچ می گذارند تا از ورود صدمه به بینی جلوگیری کنند.

مدت زمان جراحی بینی استخوانی

مدت زمان جراحی بینی استخوانی اگر توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران انجام شود بسیار کمتر می شود. هر چند این مدت زمان به موارد خاصی بستگی دارد که به آنها می پردازیم.

  • نوع بینی شما تاثیر زیادی در مدت زمان عمل بینی شما دارد. اگر بینی گوشتی با پوست ضخیم دارید عمل شما سخت تر شده و مدت زمان بیشتری طول می کشد. اگر نیاز به پیوند غضروف دارید یا اینکه پوست بینی بسیار نازکی دارید نیز، عمل شما مدت زمان بیشتری طول می کشد. عمل کردن بینی های استخوانی معمولی مدت زمان کمی طول می کشد.
  • نوع روش جراحی شما در طولانی شدن یا کوتاه شدن این زمان تاثیر دارد. مثلا جراحی به روش بسته مدت زمان کمتری نیاز دارد اما اگر از روش باز استفاده شود مدت زمان بیشتری نیاز است.
  • هرچه جراح شما مهارت و تجربه بیشتری داشته باشد مدت زمان عمل شما خیلی کمتر می شود.

عوارض جراحی بینی استخوانی

اقدامات لازم قبل از جراحی بینی استخوانی

یک سری اقدامات قبل از عمل شدن توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران نیاز هستند که باید رعایت شوند. این اقدامات عبارتند از: خودداری کردن از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، خودداری کردن از نوشیدن مشروبات الکلی، خودداری کردن از مصرف دخانیات.

عوارض جراحی بینی استخوانی

اگر عمل بینی شما توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران انجام شود میزان این عوارض های بعد از عمل به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کنند. البته میزان رعایت نکات و مراقبت های بعد از عمل توسط بیمار نیز این عوارض را تا حد زیادی کاهش می دهد. عوارضی مانند ورم، کبودی و درد بعد از عمل بینی بسیار شایع هستند.

ورم در اطراف چشم و بینی و همچنین در نواحی مختلف بینی کاملا طبیعی می باشد و بعد از دو هفته از بین می رود. برای کم کردن این ورم می توان از کمپرس سرد و گرم استفاده کرد. کبودی در اطراف چشم و بینی نیز بسیار زیاد رخ می دهد که بعد از ده روز از بین خواهد رفت. برای از بین بردن درد ناشی از عمل و عدم عفونت زخم ها باید از دارو های تجویزی دکتر مرتبا استفاده شود. مسکن ها کمک شایانی به کم شدن درد ناشی از عمل بینی می کنند.

هزینه جراحی بینی استخوانی در تهران

قیمت عمل بینی استخوانی در تهران کاملا بستگی به نوع بینی شما، مهارت و شهرت پزشک، روش عمل و بیمارستانی که عمل در آن انجام می شود دارد. اگر عمل شما توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران انجام شود مسلما باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. اگر بینی گوشتی دارید یا این که عمل بینی شما جنبه ترمیمی دارد هزینه شما بیشتر خواهد شد. هزینه عمل بینی های استخوانی از گوشتی کمتر می باشد. اگر عمل شما نیاز به پیوند غضروف داشته باشد هزینه شما به صورت قابل توجهی بالا می رود.

هزینه جراحی بینی استخوانی

ویژگی‌های مطب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

اینکه عمل جراحی بینی خود را به دست چه کسی می‌سپارید از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این بخش سعی داریم ویژگی‌های بهترین جراح بینی استخوانی در تهران را برای شما بیان کنیم. به این نکته توجه کنید که محل قرارگیری مطب پزشکی که برای جراحی بینی انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. برای انجام عمل بینی لازم است که شما بارها و بارها به مطب دکتر مراجعه کنید. به همین دلیل لازم است مطب دکتر در محلی مناسب قرار گرفته باشد. وجود جای پارک برای خودرو در اطراف مطب و همچنین قابلیت دسترسی به آن با استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تخصص و تبحر پزشک

نکته بسیار مهمی که هنگام انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران باید به آن توجه کنیم، تخصص و تبحر بالای پزشک است. برای آگاهی از این موضوع لازم است که تحقیق و جستجوی گسترده‌ای در مورد سابقه پزشک صورت گیرد. توجه به نظرات بیماران قبلی پزشک می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. چنانچه پزشک مورد نظر دارای تخصص و تبحر کافی در این زمینه باشد، بیماران قبلی او از ظاهر جدید خود بسیار راضی خواهند بود. توصیه می‌شود با یکی از بیماران دکتر گفتگو داشته باشید و اطلاعاتی در زمینه رفتار پزشک و پرسنل کلینیک، به دست بیاورید.

ارائه خدمات پس از عمل

به این نکته توجه کنید که انجام مراقبت‌های بعد از جراحی بینی از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل بهترین جراح بینی استخوانی باید ارائه دهنده خدمات بعد از عمل، به بهترین شکل ممکن باشد. انجام معاینات دوره‌ای، تعویض پانسمان و …، باید توسط پزشک جراح انجام شود. همانطور که می‌دانیم، سوالات و ابهامات بسیاری در ذهن فردی که اقدام به انجام جراحی بینی می‌کند، شکل می‌گیرد. یک جراح حاذق باید پاسخگوی تمام ابهامات و سوالات بیمار باشد.  

تخصص و تبحر پزشک

سخن آخر

جراحی بینی از عمل های بسیار حساس می باشد که نتایج آن تا آخر عمر با فرد می ماند. سعی کنید جراحی خود را نزد بهترین جراح بینی استخوانی در تهران انجام دهید تا از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد. هزینه معقولانه ای را برای این کار در نظر بگیرید و به فکر عمل های ارزان قیمت نباشید. امیدوارم این مطلب کمک کننده بوده باشد. آقای دکتر اکبر اعتمادی با داشتن سال ها تجربه در زمینه جراحی انواع بینی، سعی داشته تا با کسب رضایت شما عزیزان در این زمینه برترین باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره از طریق شماره های درج شده در وب سایت جراحان بینی با متخصصین مجرب ما در ارتباط باشید. امیدواریم که از خواندن این نوشته لذت برده و برایتان مفید بوده باشد.

سوالات متداول

هزینه عمل بینی چقدر است؟

 هزینه تمام شده عمل بینی به نوع بینی شما و میزان مهارت و تجربه پزشک شما دارد و هزینه ثابتی نیز ندارد.

ورم و کبودی تا چه مدت از بین می رود؟

 نود درصد ورم و کبودی های ناشی از عمل جراحی نهایتا تا دو هفته بعد از عمل از بین می روند.

عمل کدام نوع بینی سخت تر است؟

عمل بینی هایی گوشتی با پوست ضخیم و بینی هایی با پوست بسیار نازک از بقیه بینی ها سخت تر است.

دریافت مشاوره (کلیلک کنید)